Poniedziałek - Piątek: 08:00 - 15:00

 
 
  • 690 547 578,    515 522 275
  • sekretariat@newtech.edu.pl
 
 

Marketing Internetowy

Organizacja nauczania

  • 2h tygodniowo
  • Zajęcia teoretyczne – nauczyciel z wykształceniem humanistycznym
  • Zajęcia praktyczne w drużynie robotycznej (szczegóły w zakładce „DRUŻYNY ROBOTYCZNE”)

Uczeń zapozna się z trendami i zagadnieniami ze świata reklamy online i mediów elektronicznych. Do najważniejszych kompetencji jakie nabędzie zaliczamy:

  • Umiejętność komunikacji międzyludzkiej
  • Podstawy marketingu i brandingu marek
  • Media społecznościowe (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Snapchat, itp.), platformy komunikacji online (blogi, podcasty, stream, reklama) i sposoby ich wykorzystania
  • Tworzenie treści na poszczególne platformy
  • Panel reklamowy Facebook Ads
  • Założenia marketingu internetowego i content marketingu
  • Wartości jakie daje udział influencerów w kampaniach
  • Tworzenie i mierzenie kampanii marketingowej z influencerami

Sponsoring i społeczna odpowiedzialność biznesu (Corporate Social Responsibility)

Najważniejszym zadaniem innowacji jest nauka poprzez działanie. Uczniowie przez dwa lata będą należeć do zespołu marketingowego drużyny robotycznej na poziomie First Technical Challange, a w następnych przejdą na wyższy poziom do drużyny First Robotics Competition. Drużyny funkcjonują jako start-up i realizują w ciągu roku min. 2 duże projekty przygotowywane na międzynarodowe konkursy robotyczne.

  • 1 etap (klasa I i II)

    • Zmiany w świecie mediów
    • Specyfika mediów społecznościowych i ich wpływ na komunikację
    • Media społecznościowe i ich możliwości
    • Podstawy i narzędzia influencer marketingu
  • 2 etap (klasy III-IV)

    • Sposoby, metody pracy z firmami i influencerami
    • Podstawy kampanii marketingowych
    • Realizacja kampanii marketingowych drużyn robotycznych działających przy Technikum

Dlaczego warto wybrać innowację „Marketing internetowy”?

W dobie błyskawicznej komunikacji i mediów społecznościowych znaczącą rolę marketingową odgrywają osoby kształtujące zachowania i decyzje społeczności internetowych. Influencer to osoba prowadząca media społecznościowe (Facebook, Instagram, Snapchat, YouTube) lub/oraz bloga wpływająca bezpośrednio na grupę co najmniej kilkuset osób. Influencer to osoba, która wpływa i posiada trwałe relacje z masowymi odbiorcami, którzy silnie się z nim utożsamiają.

Marketing, a zwłaszcza internetowy jest podstawą każdej sprzedaży. Sprzedaż online dystansuje handel i usługi oferowane tradycyjnymi kanałami. Polski rynek e-commerce rośnie co roku o 15% i wyceniany był w 2019 roku na 13 mld dolarów.  Marketing internetowy niesie za sobą wiele korzyści.  Jest on skuteczniejszy od tradycyjnych działań i pozwala na tańsze i bardziej dokładne dotarcie do określonej grupy docelowej. Poznanie zasad rządzących skuteczną komunikacją i narzędzi marketingowych pozwoli naszym uczniom na znalezienie zatrudnienia w każdej firmie która sprzedaje przez internet zarówno w Polsce jak i za granicą.

Celem innowacji „Infulencer” jest nauka kształtowania wizerunku w mediach społecznościowych i budowa marki oraz tworzenie, edycja, publikacja i monitoring treści cyfrowych (teksty, filmy, grafiki). Uczeń będzie mógł w praktyce wykorzystać nabytą wiedzę i umiejętności poprzez współpracę z grupami robotycznymi działającymi przy Technikum (szczegóły w zakładce „DRUŻYNY ROBOTYCZNE”).