Poniedziałek - Piątek: 08:00 - 15:00

 
 
  • 690 547 578,    515 522 275
  • sekretariat@newtech.edu.pl
 
 

e-sport

  • E-sport to biznes, którego wartość szacuje się na 1,1 mld dolarów na świecie, a w samej Polsce mówi się o 50 milionach złotych. Rozgrywki z wykorzystaniem gier komputerowych są oficjalnie uznaną dyscypliną sportu w wielu krajach.
  • Celem innowacji jest wsparcie uczniów w rozwijaniu własnych zainteresowań, pobudzaniu ich do wykorzystywania swoich pasji, do rozwoju kompetencji proinnowacyjnych.
  • Innowacja ma na celu zaproponowanie nowych, dotychczas niestosowanych w naszej szkole, rozwiązań w zakresie programu nauczania i organizacji zajęć.
  • Innowacja e-sport jest prowadzona na podstawie Umowy Ramowej Współpracy z Esports Association. Nauczyciele i trenerzy e-sportu przed każdym semestrem przechodzą szkolenie w ESA.
  • Każdy semestr obejmuję inną tematykę. Uczniowie zgłębiają wiedzę i umiejętności z zakresu:
    • logicznego i analitycznego myślenia,
    • zdolności koncentracji,
    • marketingu i brandingu,
    • social mediów,
    • IT,
    • zarządzania projektowego,
    • ekosystemu branży,
    • umiejętności menadżerskich (budowa zespołu, kompetencji interpersonalnych, zarządzanie ryzykiem, doradztwa zawodowego),
    • budowania strategii i planów rozwoju,
    • kreatywności jako zdolności do tworzenia pomysłów i idei.
  • Praktyka gry to treningi online z profesjonalnym trenerem, które odbywają się cyklicznie po zajęciach lekcyjnych w szkolnej pracowni komputerowej. Uczniowie doskonalą swoje umiejętności w League of Legends (LOL) lub Counter-Strike: Global Offensive (CS GO).